onsdag 26. januar 2011

Oppskrift på tova votter?

Etterlysning
i dag var jeg innom en garnbutikk og kjøpte noe garn, da en av jentene hadde sett et par votter som så sååååå gode og varme. å da ilte jeg avsted for og skaffe meg garn, slik at jeg kan strikke og tove ett slikt par:-)
Men nå har jeg ett lite problem, jeg kjøpte Eskimo garn, og finner ikke noen oppskrifter på det. (10m på 10cm) er det noen der ute som har et mønster liggende? Vist ikke får jeg improvisere noe;:)
Fant to stk mønster på Drops sin hjemmeside...
=======================================================

Da har jeg sett meg litt runt om kring, hoss forskjelige bloggere. Og har funnet to oppskrifter jeg skal bruke.
Disse to er:
Synnøve sin blogg. - with 100 % love
Hun har en oppskrift på tova votter av Fritidsgarn.
-tusen takk til henne;-)

De har en oppskrift på tova votter av Eskimo garn.
-tusen takk til dem:-)

============================================================

4 kommentarer:

  1. Hei!
    Nå er jeg blitt beskjedoverbringer fra en anonym. Hun skriver at hun ikke kommer inn på dine kommentarer siden hun ikke har registrert en profil, og bad meg, som har kontakt med deg, å gi deg følgende tips på votteoppskrift:
    "Se www.pickles.no
    Til venstre i oppskriftsoversikten står Barnevintervotter strikket i Drops Eskimo - og tova."
    Oppdrag utført!

    SvarSlett
  2. Hei igjen. Så snill du er som ordner opp for meg;-) Tror jeg har klart og fikse det slik at hun kan legge inn en kommentar nå. Fint om du kan høre med henne om hun kan prøve dette nå, så kan jeg sikre meg at jeg har gjort rett, :-) sånn er det når man er fersk i blogging;-( Tusen takk til henne for tipset ;-)

    SvarSlett
  3. Hun hadde ikke lagt igjen noen tegn på hvem hun er, men hun leser vel din blogg av og til...

    SvarSlett
  4. Sånn ja. Ikke farlig når verdensvevens tråder virker. :)Og jeg leser da begges blogger (og flere til...)når jeg trenger til påfyll. Lev vel.

    SvarSlett

Alltid trivelig med en hilsning..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...