onsdag 26. januar 2011

Votter.

Vottene mine..
Siden jeg var i butikken for garnkjøp av votter. Kom jeg på at jeg har noen votter jeg har strikket. Legger dem ut her jeg, + hvor evt du finner mønstrene på dem;-)

HUNDEVOTTENE ;-)


Disse hundevottene har jeg fått masse kommentarer på;-)
Og det er Jorid som har komponer mønsteret. Her finner du mange andre 
morsomme mønstrer.
=========================================================


SELBUVOTTEN

Mønstre på disse er det Henriette som har lagt ut på sin blogg.
Og mønstret er her.
=======================================================================

SELVKOMPONERTE.

Disse kopierte jeg fra ett gammelt par som min bestemor har strikket.
Jeg tok utgangpunktet i fra Selbuvotten, når det gjaldt str, og mønster på innsiden.
===================================================

FAUSKEVOTTEN

Disse fant jeg i boken; `Votteboken`

=============================================================================



.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid trivelig med en hilsning..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...