mandag 28. februar 2011

..da var hekle teppet ferdig...

Odin har allerede testet det, og godkjent det;.)
For og være helt presis, så ble jeg ferdig med det på torsdag, men grunnet annet ting som skjer her i huset...(sikkert ikke flere som har det slik tenker jeg...(!).....:-) he he...) 
så har jeg ikke rukket og blogge det før nå.
Siste finish med sying..... og damping...phu...synes det var masse damping, før jeg ble fornøyd med resultatet...
Det ble etter fargene og dømme et sommer pledd synes jeg da. Så det blir vell med til vårt lille paradis ...(vår ferie plass, kommer med bilder av det senere...) når sommeren kommer...
Teppe ble kanskje litt for smalt i forhold til lengden, men pytt pytt, det ble som det ble.
 (110cm X 180cm)

Ha en super duper dag alle sammen der ute;.)
===================================================

7 kommentarer:

  1. Dette blir flott til å ha omkring seg når det blir litt kjølig! Nydelig teppe!

    SvarSlett
  2. Dette ble jo helt nyyydelig. Så flotte farger. Koslig at Odin liker teppet da..

    SvarSlett
  3. Teppet ble kjempeflott - sommerlig og fint.

    SvarSlett
  4. Så flott hekleteppe! Drømmer om å få til noe slikt en vakker dag jeg også, men kjenner jeg meg selv rett så blir det vel bare til at jeg kjøper et.
    Får jeg lov til å spørre hvor lang tid det tar å hekle?

    Klem Madelén

    SvarSlett
  5. Veldig fint teppe, har tenkt at eg skal prøve meg på desse bestemorsrutene som eg ser mange lager, men eg er ikkje sikker om eg har tolmodighet. Eg har lett for å bli lei, når eg skal lage det same fleire gonger.

    SvarSlett
  6. Fantastisk teppe!
    Jeg vil gjerne sende deg litt garn, men trenger fullt navn og adresse :-)

    SvarSlett
  7. Så fint teppet ditt ble, og så flotte farger du har brukt:))

    SvarSlett

Alltid trivelig med en hilsning..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...