tirsdag 8. februar 2011

`Hvor fort da??...`

Jeg har en venninne som nå er i den situasjonen som jeg selv var for noen år siden; 4 små barn i en tett rekkefølge. På den tiden broderte jeg dette bildet og hang på kjøkkenet mitt, da jeg kjente med veldig godt i dette bildet. Nå er mine barn blitt store, og jeg kjenner meg ikke så godt igjen lenger i bildet, så da tok jeg med bildet til min gode venninne. Hun ble utrolig glad for dette, og vi fikk oss en god latter da vi etter på satt og vekslet erfaringer med og være en travel mor med mange små som krever din oppmerksomhet.
                
                  ================================================================

1 kommentar:

  1. Kjenner meg igjen i dette, er i en slik situasjon nå. Tenker at bildet kom til sin rette.

    SvarSlett

Alltid trivelig med en hilsning..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...