fredag 4. mars 2011

Svette,tårer og glede....


JØSSE NAVN HVOR SPENNENDE!!!!! Og de som kjenner meg synes vell dette er rart av meg og si. Da sport ikke er het min greie. Men denne VM 2011 har faktisk vært utrolig spennende og bra. Og i dag da!! Helt utrolig! De gutta tar jeg virkelig av meg hatten for!! Og for en show mann han Petter er du. Han stoppet opp og venta på svensken.  Elegant;-)  Så spennende. GRATULERE TIL SKI GUTTA!!! En ting vet jeg ihvertfall; - jeg skal benke meg fremfor tv`n i kveld og se på premieutdelingen!!

*******************************************
Svette og litt tårer er det også på hjemmebane. Da tre av barna er hjemme i dag pga forkjølelse, som består av feber, tett i pappen og snørr..(!)...
Her er en av jentene beveget seg ned på stua og er utslått på sofaen. Og det er noen som virkelig har medlidenhet for henne ser dere;-) Alle tre hundene hoppet rett opp til henne og la seg godt til rette. De varmet godt der de lå sammen med den syke:-)

-Fibi titter opp på den syke og spør; -går det bra med deg???

-joda det går bra med henne  sier Fibi og titter på fotografen...

-Hmmm.. kanskje jeg kan bare slappe av da ???

-Åh...deilig. 

Ønsker dere alle en riktig god helg!!
===================================================

3 kommentarer:

  1. Så søt Fibi er da. Hvilken rase er hun? Kan ikke være puddel?
    God bedring til dere alle.

    SvarSlett
  2. Godt og ha sånne gode hunder til å passe litt på seg da:) Enig - i dag var VM spennende:)

    SvarSlett
  3. Ja, denne VM-en har tatt mye energi! Det tar på å heie masse :-)
    Men jeg har fortsatt ikke fått adressen din; jeg vil jo gjerne sende deg litt "restegarn" :-)
    mona.h.hoel@gmail.com

    SvarSlett

Alltid trivelig med en hilsning..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...